Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mrfilip
    Classic
    • 2010
    • 3

    Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE

    Stąd:


    Specifically, 0W-30 oils are expected to provide 0.3% higher FEI than 5W-30 oils, and 0W-20 oils
    are expected to provide 0.5% higher FEI than 5W-20 oils. The relationship between 5W-20, 5W-
    30, and 10W-30 oils will remain the same in GF-5 as in GF-4, that is, 5W-30 oils are expected to
    provide 0.7% higher FEI than 10W-30 oils and 5W-20 oils are expected to provide 0.5% higher
    FEI than 5W-30 oils.
    Po przeliczeniu wychodzi, że 0w20 poprawia spalanie o 1% w stosunku do 5w30, czyli
    przy spalaniu rzędu 6 l/100 daje to 0,06l, czyli prawie 7x mniej niż twierdzisz.

    Trochę stara, ale jara i dobra do naświetlenia problemu jest sekwencja VIB (ASTM D 6837), używana do testów spalania, w owej sekwencji silniki są kręcone z prędkością 800 i 1500 obr/min !!! i do tych właśnie prędkości obrotowych i małych obciążeń odnosi się ten 1%, w rzeczywistości jest dużo gorzej.

    W tym ciekawym dokumencie, który jak czytamy pod koniec, nie powinien być udostępniany - http://www.infineum.com/sitecollecti...archReport.pdf
    piszą:
    There is no statistical evidence that lighter viscosity grades offer any Fuel
    Economy improvement among the matrix oils.
    Test FTP-75, 7 różnych samochodów, w tym 1 japoński . Piszą też, że należy stworzyć taki test, który wykaże różnice w spalaniu przy użyciu różnych olejów. Ten obszerny dokument traktuje o opracowywaniu nowej sekwencji testowej VID, która ma wykazać różnice między olejami - co jest sprzeczne z podstawowymi zasadami nauki.

    A stworzyli coś takiego:


    test przy prędkościach obrotowych 2000/1600/695 przy maksymalnej mocy 22 kW dla silnika >200 kW !!!, jak to przeczytałem to zbaraniałem, całe to ekologiczne p... dla kilku kropel paliwa i to wątpliwych? Ja podziękuję za takie właściwości olejów 0w20.
  • klostazy
    Classic
    • 2009
    • 6

    #2
    Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE

    Witam
    Posiadam błędy w silniku 000257 i 000665 mam problem czy to wina podciśnień czy przepływki, samochód ledwo się porusza silnik fabrycznie miał 105 KM teraz po chiptuningu ma 138KM.

    Address 01: Engine
    Control Module Part Number: 03G 906 021 LB
    Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9251
    Software Coding: 0000071
    Work Shop Code: WSC 66565
    2 Faults Found:
    000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
    P0299 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 156290 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 18:35:03


    Freeze Frame:
    RPM: 2520 /min
    Speed: 64.0 km/h
    Load: 100.0 %
    Voltage: 14.21 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 2335.8 mbar
    Absolute Pres.: 1193.4 mbar


    000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
    P0101 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 156291 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 18:38:24


    Freeze Frame:
    RPM: 1218 /min
    Speed: 31.0 km/h
    Temperature: 9.0°C
    Absolute Pres.: 999.6 mbar
    Mass Flow: 31.29 g/s
    (no units): 0.54
    Temperature: 82.8°C


    logs.rar 22.0 KB www.megaupload.com/?d=JRKQSBU0


    Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67816.html
    Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67817.html
    Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67818.html
    Grupy: 007,007 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67819.html
    Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67820.html
    Grupy: 018,018 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67821.html
    Grupy: 023,023 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67822.html
    Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_67823.html

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz werzyki pod cisnieniowe czy nie sa uszkodzone jesli nie to najprawdopodobniej blok zaworowy albo gruszka padła. jeslii tubo bedzie pompowało to dopiero wtedy bedzie mozna sprawdzic stan przepływki
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • TomekRs
        RS
        • 2011
        • 1670

        #4
        000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
        P0101 - 000 - -
        Freeze Frame:
        Fault Status: 01110000
        Fault Priority: 0
        Fault Frequency: 1
        Mileage: 156291 km
        Time Indication: 0
        Date: 2000.00.00
        Time: 18:38:24

        przeplywomierz.
        A z tego co slyszalem jak przeladowuje to walniety n75 i jak jest niewymieniany to pozniej dochodzi do tego przeplywka

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #5
          klostazy, a wąż to Ci żaden nie spadł ? Nie słychać żadnych odgłosów świszczącego powietrza?
          german81, zerknij na przepływkę, pokazuje wysokie wartości a ciśnienia w rurach nie ma... I jakiś strasznie duży przepływ na wolnych obrotach :?

          Zamieszczone przez octaviars1
          przeplywomierz.
          A z tego co slyszalem jak przeladowuje to walniety n75 i jak jest niewymieniany to pozniej dochodzi do tego przeplywka
          przepływomierz dlatego że pokazuje niewiarygodne odczyty ? Na tym etapie wstrzymałbym się z tak jednoznaczną diagnozą poza tym w tym aucie nie ma N75 a o uszkodzeniu tego typu przepływomierza przez nadmiar przepływającego powietrza przy przepompowaniu przyznam się nie słyszałem :wink:
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            DGW, masz racie z przepływka nie przejrzałem całych logów bo na poczatky nie sa zbyt poprawne wiec nie patrzyłem dalej .ale faktycznie ta przepływkao duzo za duzo widzi
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            Pracuję...